maska do Ursusa 1224

       

Podstrony


Świat Belmondo

Temat: Modyfikacje maszyn rolniczych
A oto co mozna zrobic ze zwykłej 1224 to sie nazywa tuning w przydomowym garażu co sadzicie o tym ciagniku?? wzorowałem sie na ursusach z Finlandii i mojej finnce:) i teraz tym sposobem mam w gospodarstwie 2 Finnki:) Dodam tylko tyle, że wszystkie blachy s uzywane. Nowe sa tylko tylne oponki(oczywiscie radialki kormorana:)) i wyciszenie na błotnki od tapicera. Dach pochodził od starego chyba ursusa( bo znalazłem go u posrednika na kupie piachu, niestety niema nawiewu, bo zostało tylko puste miejsce i był oberwany z wyciszenia, ale wszysto sie udalo zrobic domowym sposobem. Maska Też pochodzi z Finki 1224 i była popekana na rogach i miała dziure na samym srodku wycieta, wiec było trzeba ja pospawac. Boczne dlachy tez sa uzywane. Felgi tylne również sa uzywane, oczywiscie pełne. w planach mam założenie naiwewu z ogrzewaniem, radia w pulpicie dachu, filtra nad maską, blizniaki, i moze lekkkie przyciemnienie szyb. Powiem tak, ze nie sztyka kupić wszystkie czesci nowe i dą ciagnik do warsztatu, któlry nam odpicuje ciagnik, ale sztyka jest samemy zrobić i patrrzec jak sie daje tym starym częsciom nowe zycie i wkłada sie w to dużo swojej pracy. Miałem juz okazje nim pracować wiosne i powiem, ze wole tego mojego starego nowego ursusa niz jakiegos nowego john deera
Źródło: rpt.pl/forum/viewtopic.php?t=53



Temat: Jakie macie traktory?
Ursusa C 355 z plastikową maską i plastikowymi błotnikami z nową kabiną, C 360, ursusa 914 i 1224 z napędami przednimi
Źródło: ls-mods.net/showthread.php?t=2212


Temat: Malowanie ciągnika
Autor Wiadomość wb1402 Gość Wysłany: 31 Sty 2006 09:12 am tutajpocztematu: Malowanie ciągnika -------------------------------------------------------------------------------- Jakimi farbami i w jaki sposób malowac ciągnik rolniczy ( wszystko pokolei - silnik i reszta ,kabina , maska i nadkola , kola)? Autor Wiadomość grzesiek3210 Dołączył: 23 Lis 2005 Posty: 124 Wysłany: 31 Sty 2006 01:03 pm tutajpocztematu: -------------------------------------------------------------------------------- Najlepszy byłby akryl ale trzeba się liczyć z wysokimi kosztami w porównaniu do renowacyjnej.Chyba że chcesz polakierować w metalicu to koszt jeszcze wzrośnie.Powiedzmy że już wyczyściłeś rdze co trzeba było to podszpachlowałeś to zagruntuj gołą blache gruntem reaktywnym.Na to pryśnij podkład akrylowy, szlifuj papierem 800na wodzie i na to akryl.Nie potrafię Ci dokładnie opisać bo nie wiem jaki to sprzęt i czego oczekujesz(np.Czy jesteś koneserem i chcesz odrestaurować na oryginał,kolor i te sprawy) czy poprostu odświeżyć do sezonu i jeszcze jakim nakładem.Jeżeli niskim kosztem to poleciłbym Ci renowację, jest dużo tańsza a znając realia to wiadomo że nie będziesz wymagał aby ciągnik miał pełnąębię połysku i polerował go co miesiąc Farba renowacyjna jest dużo tańsza i takie proste kolory jak np. żółty,czerwony,niebieski,zielony (najczęściej stosowane przy ciągnikach) bez problemu kupisz.Ale taka moja podpowiedz to podkład lepiej kupić akrowy bo to będzie można powiedzieć fundamentem twojej pracy więc szkoda oszczędzać kilka złotych.Nadkola od wewnątrz aby Ci nie rdzewiały to możesz zabezpieczyć konserwacją po uprzednim wyprowadzeniu powierzchni czyli wyczyszczenie usunięcie ewentualnej korozji.Najtańszym i nawet dobrym rozwiązanie będzie BITGUM.Jeśli chodzi o silnik to musisz go bardzo dokładnie umyć i dosuszyć i odtłuścić aby nie był tłusty bo lakier nie będzie się trzymał. Nie wiem co Ci mogę więcej powiedzieć Zadawaj pytania a postaramy się jakoś CIĘ naprowadzić. Autor Wiadomość Gość Wysłany: 31 Sty 2006 02:24 pm tutajpocztematu: -------------------------------------------------------------------------------- Dziekuje za podpowiedz. Jest to ciagnik rolniczy URSUS C-330. Chcę go tylko odświezyc i to najtańszym kosztem. Jesli chodzi o koła, nadkola , maska to mniej wiecej wiem. Natomiast nie bardzo wiem jak malowac i czym silnik,skrzynia i tył jako całośc. Z tego co obserwuje to jest malowane w kolorze siwym i czarnym. Na silniku jest duża temperatura. Autor Wiadomość grzesiek3210 Dołączył: 23 Lis 2005 Posty: 124 Wysłany: 31 Sty 2006 02:44 pm tutajpocztematu: -------------------------------------------------------------------------------- Ja lakierowałem w C360 silnik skrzynie i tył na szaro i robiłem to chyba zwykła renowacją.Było to 5 lat temu więc nie pamiętam na 100% ale chyba tak i do tej pory się trzyma ładnie.Maskę,błotniki robiłem na żółty akryl a kabinę czarnym matem.Wyszło bardzo ładnie.Teraz można by pobuszować w necie coś na temat farb do lakierowania silników i części pracujących w wyższej temperaturze bo dawniej to można było spotkaćównie "srebrzanki żaroodporne:)"przez te kilka lat chemia tak się rozwinęła że napewno można znaleźć coś odpowiedniego. Autor Wiadomość Gość Wysłany: 01 Mar 2006 11:23 pm tutajpocztematu: -------------------------------------------------------------------------------- Rzeczywiście pobuszowalem po Internecie , po sklepach z farbami i trochę sie to wszystko rozjasnilo.W sklepach z profesjonalnymi farbami do samochodów polecali akryle a pozniej epoksydowe. W sklepach z ogolnymi farbami polecali chlorokauczukowe , poniewaz są najtańsze i malarze ciagnikow rolniczych najwięcej ich biorą.Przy okazji dostalem trochę ksiązeczek reklamowych. Prawdopodbnie kupię farby z firmy NOBILES w najbliższym przedstawicielstwie handlowym w ktorym naprawdę pracuja kompetentne osoby. Po piaskaniu ciągnika do malowania silnika i tylu .maski i nadkoli będe uzywal: Podkład ftalowy Nobikor Emalia ftalowo- karb. Autorenolak a do felg : Felga i dodatkowo korektor PR i rozcienczalnik RF-04 I to wszystko. Co o tym sądzicie? Autor Wiadomość fifka Dołączył: 14 Lis 2005 Posty: 285 Skąd: otwock Wysłany: 02 Mar 2006 04:59 pm tutajpocztematu: -------------------------------------------------------------------------------- Prastara technologia , bardzo długi czas schnięcia , niska wytrzymałość mechaniczna powłok . Jedyną zaletą jest niska cena materiałów, ja bym Cie namawiał na produkty firmy NOVOL, a mianowicie : -grunt reaktywny -podkład epoksydowy lub trio -lakier NOVOL-Spectral Cenowo , drożej ,ale za to wyższa ochrona antykorozyjna,krótszy czas naprawy dzięki materiałom chemoutwardzalnym,dużo większa odporność mechaniczna powłok,no i sam wygląd bez porównania lepszy. _________________ Kupię motocykle i skutery po wypadkach,również bez prawa rejestracji. Wiadomości proszę na priv. Autor Wiadomość Mikołaj Dołączył: 14 Lip 2005 Posty: 13 Wysłany: 07 Mar 2006 07:58 pm tutajpocztematu: -------------------------------------------------------------------------------- witam mam takie pytanko może troche dłupie ale co to jest ten korektor do renolaka jakiej to jest firmy i co on robi i ile mniej więcej kosztuje pozdrowionka Autor Wiadomość looqasch Dołączył: 15 Lip 2005 Posty: 103 Skąd: Stary Zamość Wysłany: 07 Mar 2006 10:52 pm tutajpocztematu: -------------------------------------------------------------------------------- To taki dodatek do renolaka. Poprawia połysk, twardość i szybciej lakier schnie. Kupuje się puszki 100ml i dodaję się na 1 litr renolaka. cena ok 10 zł. Moim zdaniem obowiązkowy produkt...
Źródło: lakierowanko.info/viewtopic.php?t=90




Sitedesign by AltusUmbrae.